Vandaag beslist de klant hoe hij op zoek gaat naar producten, hoe hij koopt, wanneer hij het koopt en waar hij het koopt. Deze klanten hebben hoge verwachtingen. Een hele uitdagingen voor bedrijven. En vooral ook voor marketeers, die vaak de verantwoordelijkheid voor de customer experience dragen. Voor welke uitdagingen staat de marketeer vandaag, en hoe kan hij ze overwinnen? In dit e-book kan je er alles over lezen. 

Om fantastische klantenervaringen af te leveren, moeten marketinginspanningen volledig synchroon zijn met de wensen van klant. Daarvoor is niet enkel de data die de klant zelf geeft belangrijk, maar ook impliciete data speelt hier een grote rol. Wat doet een klant? Via welke kanalen heeft hij contact? Hoe gedraagt hij zich?

Maar met data alleen spring je natuurlijk niet ver. Het komt er op aan je marketingaanpak daarna rond die data te bouwen. Zoiets is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Dit e-book geeft je alvast 15 manieren om je marketingaanpak te laten focussen op klantgedrag.

Jouw marketingaanpak naar een hoger niveau tillen? Met dit e-book ontdek je alvast 15 manieren om dat te doen. Je kan het hier gratis downloaden.

New Call-to-action