E-book: hoe je klanteninteracties en UX versterken dankzij de GDPR?

E-book: hoe je klanteninteracties en UX versterken dankzij de GDPR?

Bloovi Studio
Door Bloovi Studio
E-book: hoe je klanteninteracties en UX versterken dankzij de GDPR?

Ook  na  het  in voege treden  van  de nieuwe Europese privacyregels  blijven er heel wat  vragen bestaan over wat nu wel en niet mag. In dit gratis e-book van humix kom je niet enkel te weten in welke mate je eigen organisatie GDPR-proof is, maar ook hoe je de user experience design (UX) zo kan aanpakken dat de interactie met de bezoekers van je website danig wordt versterkt. Niet ondanks, maar dankzij de GDPR.

Nieuwe opportuniteiten

Voor de meeste bedrijven die persoonlijke gegevens verzamelen en verwerken stond 25 mei 2018 geboekstaafd als D-Day maar eigenlijk hoeven we die datum niet te zien als een deadline, wel als een nieuw startschot. Want gezien de grote invloed op de customer journey en de ervaring van jouw gebruikers biedt de GDPR best veel opportuniteiten.

Rollen omgekeerd

De GDPR is niet enkel nieuw voor bedrijven, maar ook voor de consument zelf. De verstrengde Europese privacywetgeving draait de rollen om en zet de klanten centraal in hun relatie met bedrijven en organisaties. Toestemming vragen aan bezoekers van je website om hun persoonlijke data te verzamelen, zal je reputatie en je relatie met je klanten gegarandeerd versterken. Dit handige e-book van humix zet je daarbij op weg.

Meer weten over hoe je jouw klanteninteracties en UX kan versterken dankzij de GDPR? Download dan dit e-book. 

Interesse in de branded content, white paper en advertising mogelijkheden op Bloovi?
Neem contact op met BLOOVI STUDIO.