Consumenten verwachten een persoonlijke aanpak. Niet onlogisch dat real-time marketing daarom hét buzzword van het moment wordt genoemd in marketingkringen. Maar hoe pak je het als marketeer aan? Op welke elementen moet je letten en hoe zorg je ervoor dat je real-time marketing aanpak nog beter wordt? Dit ebook van IBM geeft aan hoe je jouw aanpak kan verbeteren op 5 verschillende vlakken. Veel leesplezier!

Een persoonlijke aanpak is een effectieve manier om online met klanten in dialoog te gaan, ze te overtuigen en ze opnieuw naar je webshop laten terugkeren. Als marketeers dus de juiste dingen doen op dit vlak, is de kans groot dat ook de omzet van je webshop flink zal stijgen. Dat doen marketeers door in te spelen op persoonlijke voorkeuren, interesses en eerdere zoekgeschiedenis te analyseren. Op die manier kunnen consumenten aangepaste voorstellen krijgen die ook passen in de huidige context én interesse van elk individu.

Maar hoe zorg je voor een uit de kluiten gewassen real-time marketing strategie? Dit ebook geeft tips om je strategie op 5 vlakken drastisch te verbeteren. Meer weten? Download het hier. Veel leesplezier!

New Call-to-action