Online is niet meer weg te denken in een razendsnel evoluerende maatschappij. En maar goed ook. Want het digitale luik geeft je veel meer inzichten, resultaten en beslissingsmogelijkheden dan voordien. Maar om van al die voordelen de vruchten te kunnen dragen moet je natuurlijk een team in huis hebben die hiermee aan de slag kan. Benieuwd uit welke profielen zo’n team moet bestaan? Via dit e-book van carrièrespecialist OMCareers kom je dat te weten. Hier kan je het alvast downloaden.

Is je bedrijf online een referentie?

Als bedrijf wil je vooruit. Je wil niet alleen winstgevend zijn, je wil naamsbekendheid, mensen die jouw bedrijf kennen, jou vertrouwen en dat ze klant worden én blijven. Maar, ben je als bedrijf ook een referentie als het over digital gaat? Vele bedrijven in België moeten hierin nog tal van stappen ondernemen. Dat het internet bulkt van opportuniteiten weten we allemaal. Maar slechts weinig bedrijven plukken er de vruchten van. Nochtans steken steeds nieuwe mogelijkheden en kanalen de kop op om met jouw klanten te communiceren, hen 24/24u, 7 op 7 te woord te staan en er zaken mee te doen. De verwachtingen van de klanten lagen echter nooit zo hoog als nu en bovendien kijkt de concurrentie mee over jouw schouder.

Niet langer nice to have, maar wél een must

Laat het duidelijk zijn: digitale en online (marketing) activiteiten zijn niet langer een nice to have, ze zijn een must. Om bij te blijven moet het digitale aspect deel uitmaken van jouw algemene bedrijfsstrategie. En bij een digitale strategie hoort ook een digitaal team, zoveel is zeker. De hamvraag is: heeft elk bedrijf zijn eigen in house digitaal team nodig? En zo ja, hoe stel je zo’n team samen?

Meer weten over het samenstellen van het ideale digitale team? In dit e-book kan je er alles over lezen en vind je 6 stappen om van je team een digitaal succesverhaal van jewelste te maken. Hier kan je het e-book downloaden. Veel leesplezier!

 

New Call-to-action