Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

Ook wie al een ticket kocht ontvangt een boek!

Voor wie reeds een ticket kocht is er het eBook van niemand minder dan marketingguru Gerry McGovern. Zijn laatste boek heeft als titel: Transform. Het marketing aspect uit het boek komt uitgebreid aan bod op de main stage op vrijdag 9 juni tijdens zijn talk “Fake news, distrust and anti-marketing”. Bekijk hier alvast het volledige programma.
 


 

De eerstvolgende 60 ticket aankopers krijgen er een gratis boek bij!

Dankzij een samenwerking met Die Keure en Lannoo kunnen we jou één van de onderstaande leuke titels cadeau doen bij aanschaf van een tweedaags WebTomorrow ticket.

 

Social technologies in business - Connect | Share | Lead van Isabel De Clercq.

Benieuwd hoe sociale tools u en uw organisatie kunnen doen groeien? Op zoek naar hands-on tips om deze tools te gebruiken? Klaar om u te laten inspireren door succesvolle pioniers? Dan is dit het boek dat u zoekt. 15 auteurs van over de hele wereld delen hun succesvolle en minder succesvolle ervaringen. Theorie wordt afgewisseld met concrete cases en een vergelijking van verschillende tools. Conclusie? Een praktische gids waarbij elk hoofdstuk op zich staat.

 

From idea to product/market fit van Omar Mohout

Successful startups are all about turning ideas into action quickly and efficiently. Taking action is the hard part. Launching a startup requires a willingness to fail and learn. Avoiding failure is not a sign that you’re smart, and being smart is not about knowing all the answers; it’s about knowing how to find them. It’s the premise of this book to help you ask the right questions and formulate possible answers.

 

8 & 9 juni komen razendsnel dichterbij. Met reeds meer dan 1200 razend interessante mensen wordt het gegarandeerd een topeditie waar jij niet mag op ontbreken.
Boek hier jouw ticket & ontvang er één van de 60 boeken bij!


Lean pricing van Omar Mohout

Lean Pricing is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.
This book will answer the following key questions:

  • What price can you ask?
  • What pricing strategy will you adopt?

 


Crowdfunding in België van Ellen Lemaire, Omar Mohout en Bart Vanhaeren

 

Crowdfunding … Een term die regelmatig opduikt de dag van vandaag. Wekelijks verschijnt er dan ook rond dit onderwerp een inspirerend succesverhaal in de pers, op sociale media of op tv. Maar wat is crowdfunding nu net? Hoe kan dit zorgen voor de nodige zuurstof voor projecten, ideeën en mensen? Hoe bouw je een succesvolle crowdfundingcampagne uit? En vooral, hoe bouw je een gemeenschap van gepassioneerde supporters rond jouw project? ‘Crowdfunding in België’ beantwoordt in een heldere taal al deze vragen.

 

Get up start up van Bart Vanhaeren

In vijftien hoofdstukken leert Get up start-up je wat een start-up is en waarin die verschilt van een andere starter. Welke persoonlijkheidskenmerken hebben de oprichters? Wat zijn de grootste risico's en valkuilen? Hoe stel je het best mogelijke team samen? Maar het start-upboek gaat ook over cash flow, financiële plannen en businessmodellen, bedrijfswaarderingen, risicokapitaal en de product-market fit.

 

 

Holy Trinity Events van Peter Decuypere

Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event. Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event. Zo brengt Holy Trinity Events een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.

Praktisch:

De eerstvolgende 60 personen die een ticket kopen krijgen er gratis een fysiek boek bij van de bovenvermelde auteurs. Dit boek kan je tijdens de WebTomorrow conferentie afhalen op de stand van Die Keure op vertoon van jouw badge.

>> Boek hier jouw WebTomorrow ticket <<