Afgelopen week heeft Travelmedia een nieuwe start-up gedoopt : Travel360°. Het is een nieuw bedrijf waarin Olivier Dujardin (Travelmedia) en Jan Peeters (Travolon) samenwerken rond een nieuw project : dé b2b portaalsite worden voor de Belgische reissector.

Professionele markt

Daar waar Travelmedia nv (ooit gestart als een joint-venture met Roularta Media Group) verder focust op alle vormen van communicatie voor de reissector gericht op de eindconsument, verdiept Travel360° zich in de professionele markt.

Om die reden ook verhuizen enkele projecten van Travelmedia naar Travel360°. Heel concreet is onze website Travelupdate in rook opgegaan en wordt alle nieuws nu op www.travel360.be gepubliceerd. Ook de succesvolle travel- en hotelcongressen van Travelmedia worden in de toekomst door Travel360° georganiseerd. Een logisch vervolg.

Anderzijds gaan ook de Travolon-opiniewebsite van Jan Peeters en zijn opleiding- en coachingprojecten integraal op in het nieuwe bedrijf. Op die manier hebben Jan Peeters en Olivier Dujardin hun jarenlange kennis in de reissector gebundeld in een nieuwe en transparante structuur.

Travel360° is gebouwd op drie pijlers :

Ten eerste: er is een enorme nood aan kennis en inzicht. Travel360° organiseert congressen en seminaries , produceert whitepapers en haalt kennis en inzicht uit alle mogelijke bronnen wereldwijd.

Ten tweede: er is een enorme nood aan opleiding en training. Travel360° brengt een aanbod aan online trainingen, organiseert open fysieke trainingen, dit alles vanuit een stevige kennis van sector, beroepen en -vooral- de werkvloer.

Ten derde: er is een enorme nood aan informatie. Travel360° brengt de b2b informatie van de verschillende spelers in de sector 24/24, 7/7 én brengt eigen visie, analyses en nieuws met een twist.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi