JBC, Expedia, Hunkemoller,… Elke grote speler zet vandaag in op affiliate marketing. Terecht, want het onmisbare pijler van een doordachte marketingstrategie én kan heel wat conversies opleveren. De marketingtechniek wordt al sinds de begindagen van het internet ingezet, maar heeft sinds dan al heel wat opmerkelijke evoluties doorgemaakt. Wat zijn de belangrijkste trends die we dit jaar kunnen opmerken? Awin stelt de meest impactvolle trends voorop in dit gratis e-book én toont ons succesvolle affiliate marketing cases uit België, buurlanden en wereldwijd.

Vorig jaar was een mijlpaal in de digital advertising-industrie. Televisie wint niet langer het pleit als het op adverteren aankomt en de helft van alle digital ad sales vond plaats op een smartphone. De grote winnaars van dat alles waren Google en Facebook, die samen goed zouden zijn voor 80% van alle digital ad spend in 2017.

Maar nu zowel Google als Facebook in opspraak kwamen rond advertentie- en dataschandalen, is het voor de digital marketeer tijd om ook andere paden te verkennen. Daardoor ontdekken ze steeds meer de opportuniteiten die affiliate marketing brengt.

Het uitgebreide e-book van Awin vertelt je alles om helemaal up to date te zijn met affiliate marketing. Met gegevens en inzichten uit 15 verschillende markten, van meer dan 100.000 affiliate partners en 13.000 merken wereldwijd, is het Awin Report 2017/2018 een onmisbare gids voor de moderne marketeer op het gebied van affiliate marketing.

Wil jij weten de belangrijkste trends te weten komen en ontdekken hoe we affiliate marketing aanpakken in België, onze buurlanden en wereldwijd? Download dan nu gratis het uitgebreide e-book!

New Call-to-action