What’s next in marketing

Van september tot en met januari 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Experiential marketing verovert nieuwe generatie consumenten
Experiential marketing verovert nieuwe generatie consumenten

Nu traditionele marketingtechnieken steeds minder consumenten lijken te bereiken, wint experiential marketing aan belang. Customer experience expert Mark De Bruijn van SAP vertelt ons waarom ook CMO’s in België dringend aan het experimenteren moeten slaan met deze innoverende marketingvorm.

Channels
  • 22 jan '19
  • 113
  • 2.928
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 82.034 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen luxemagazine uit. Inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers uit de meest uiteenlopende sectoren. Gratis verdeeld op de Belgische markt.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief