What’s next in marketing

Van september tot en met januari 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Kan retail de consumer apocalypse overleven?
Kan retail de consumer apocalypse overleven?

Het zijn harde tijden voor de retailsector. Brand loyalty lijkt niet meer te bestaan, en de ooit zo drukke winkelstraten en winkelcentra staan vol leegstand. Wat is er aan de hand? Marketingexpert Paul Fennemore licht een tip van de sluier, en vertelt er meteen bij hoe retail zich moet herpakken om enige kans te hebben op een toekomst.

Data
  • 29 jan '19
  • 20
  • 2.980
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 82.034 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen luxemagazine uit. Inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers uit de meest uiteenlopende sectoren. Gratis verdeeld op de Belgische markt.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief