What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

‘Retailers die zich morgen afvragen of ze wel een chatbot nodig hebben, is als retailers die zich vandaag afvragen of ze wel een website nodig hebben’
‘Retailers die zich morgen afvragen of ze wel een chatbot nodig hebben, is als retailers die zich vandaag afvragen of ze wel een website nodig hebben’

Lokale retailers staan onder immense druk van grote, internationale webshops. Maar Maarten Verschuere, founder & CEO van Clever, is ervan overtuigd dat de strijd nog niet gestreden is. Met dank aan chatbots, die retailers toelaten om zich steeds efficiënter en winstgevender te organiseren. “Lokale spelers kennen de lokale markt veel beter dan de grote techreuzen. Zo kunnen ze morgen veel betere chatbots maken, die de klant niet irriteren maar hem echt hélpen.”

Marketing
  • 13 dec '18
  • 30
  • 1393
nieuwsbrief

Vink jouw gewenste nieuwsbrief aan en ontvang de sterkste Bloovi artikels.

Connecteer met 82.241 abonnees