What’s next in marketing

Van september tot en met januari 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”
“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”

Of het nu om een gsm-abonnement, een energiecontract of een banklening gaat: nieuwe klanten scoren vaak betere voorwaarden dan bestaande klanten. Nochtans kost het véél minder om een trouwe klant aan boord te houden. Artificiële intelligentie zal het customer lifecycle management volgens Steven Hofmans, Business Solutions Manager bij SAS, in de toekomst helemaal transformeren. “Bedrijven gaan AI niet alleen meer inzetten om relevante data te detecteren en te analyseren, AI gaat zelf keuzes maken. Customer data platformen gaan als echte decision engines automatisch acties ondernemen om trouwe en geëngageerde klanten te creëren.”

Tools & Tech
  • 24 jan '19
  • 30
  • 1917
nieuwsbrief

Ontvang de Bloovi artikels in je mailbox.

Connecteer met 82.134 abonnees