What’s next in mobile marketing

Van oktober tot en met december 2019 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van mobile marketing. Hoe zien experts de toekomst van mobile marketing binnen de thema’s: advertising, tools & tech, data en strategie.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Waarom merken de opmars van mobile commerce moeten omarmen
Waarom merken de opmars van mobile commerce moeten omarmen

Vorig jaar deed één op de drie Belgen minstens één aankoop via zijn of haar smartphone. Een opmerkelijk, maar tegelijk niet zo’n verrassend cijfer. Dat bewijst dat de smartphone een steeds belangrijkere rol speelt in het aankoopproces van consumenten. M-commerce is echter geen trend, maar een extra opportuniteit voor merken om hun klanten te bereiken.

Strategie
  • 23 sep '19
  • 6
  • 2272
nieuwsbrief

Ontvang de Bloovi artikels in je mailbox.

Connecteer met 81.704 abonnees
Schrijf u in voor onze wekelijkse nieuwsbrief