What’s next in mobile marketing

Van oktober tot en met december 2019 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van mobile marketing. Hoe zien experts de toekomst van mobile marketing binnen de thema’s: advertising, tools & tech, data en strategie.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Waarom merken de opmars van mobile commerce moeten omarmen
Waarom merken de opmars van mobile commerce moeten omarmen

Vorig jaar deed één op de drie Belgen minstens één aankoop via zijn of haar smartphone. Een opmerkelijk, maar tegelijk niet zo’n verrassend cijfer. Dat bewijst dat de smartphone een steeds belangrijkere rol speelt in het aankoopproces van consumenten. M-commerce is echter geen trend, maar een extra opportuniteit voor merken om hun klanten te bereiken.

Strategie
  • 23 sep '19
  • 6
  • 3.178
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.815 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief