What’s next in mobile marketing

Van oktober tot en met december 2019 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van mobile marketing. Hoe zien experts de toekomst van mobile marketing binnen de thema’s: advertising, tools & tech, data en strategie.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Niets kan mobile marketing nog stoppen met deze technologieën
Niets kan mobile marketing nog stoppen met deze technologieën

Mobile marketing is de toekomst, niemand die daar nog aan twijfelt. Het aantal mensen dat voornamelijk op mobiel surft en streamt, blijft spectaculair toenemen. Maar dat is niet de enige reden, zegt Dennis Peeters van The House of Marketing: “Bepaalde technologieën worden steeds toegankelijker. Volgens ons gaan ze dan ook een grote invloed hebben op de mobiele marketing van morgen.”

Tools & Tech
  • 23 okt '19
  • 29
  • 4.047
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 82.040 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen luxemagazine uit. Inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers uit de meest uiteenlopende sectoren. Gratis verdeeld op de Belgische markt.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief