Digital Journey Manager

Berchem

Vast contract

SOLLICITEER NU

Uw sollicitatie komt rechtstreeks bij de werkgever toe.

Over Axa bank

AXA Bank is een challenger op de Belgische bankenmarkt met een eenvoudig en transparant aanbod voor particulieren en zelfstandige ondernemers. AXA Bank is uitgeroepen tot ‘Bank van het jaar 2016’ en deze titel dragen we met trots. Een duidelijk bewijs dat de combinatie van eenvoudige producten, toegankelijke online tools en de vertrouwde gezichten van meer dan 700 lokaal verankerde zelfstandige agenten wel degelijk werkt. We blijven dan ook meer dan ooit focussen op spaar- en investeringsproducten (6e in de Belgische markt), woonkredieten (5e in de Belgische markt), gebruiksvriendelijke online tools en een persoonlijke dienstverlening.

 

Jobomschrijving

Bij AXA Bank kom je terecht in een onderneming op mensenmaat. In het hoofdkantoor in Berchem (Antwerpen), dat vlot bereikbaar is via het openbaar vervoer, werken ongeveer 850 medewerkers.

Daarbovenop zijn diversiteit en inclusie belangrijk voor ons. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken. Benieuwd naar onze FAST cultuur en onze nieuwe manier van werken? Lees er meer over op axabank.be/jobs. Wie weet mogen we ook jou binnenkort welkom heten!

Jouw taken

Je maakt deel uit van het Digital Interfaces team binnen het departement Marketing & Digital. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de digitale platformen (Mobile apps, Homebanking en Axabank.be) die ten dienste staan van de klant.

Jouw verantwoordelijkheden:

Je werkt mee aan de uitrol van de digital roadmap/nieuwe functionaliteiten homebanking/apps/website. Dit houdt in:

  • Onderzoek om noden te identificeren
  • Identificeren van de customer journey
  • Beschrijven van gewenste functionaliteit / documenteren van requirements
  • User acceptance testen in samenwerking met ons IT departement
  • Helpen bij de communicatie en support van de functionaliteit kenbaar te maken bij onze klanten. Zo neem je het initiatief om een mailingcampagne, instructievideo of andere op te zetten.
  • Continue verbetering van huidige functionaliteit

Jij wordt de Omnichannel-SPOC van ons bedrijf:

  • Bestaande processen kritisch herbekijken vanuit een omnichannel approach
  • Presenteren aan interne beslissingsfora (Management board, Management team meetings) om bepaalde processen te herwerken
  • Omnichannel approach evangeliseren in het bedrijf

Je werkt in nauw verband over verschillende departementen heen: Marketing, IT en Distributie.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt bij voorkeur een Master diploma (economie, marketing, (handels-)ingenieur)
  • De mix tussen marketing en technology/digital boeit je. Zo heb je reeds een eerste ervaring als product manager, marketing manager, business analyst, customer experience manager of process manager achter de rug.
  • Ervaring in één van volgende sectoren is een pluspunt: banking, retail (e-commerce), services, digital of een start-up.
  • Je hebt reeds gewerkt met (of in) digital teams
  • Ervaring met User experience en e-commerce is een plus

Onze ideale kandidaat is: 

  • Verbaal heel sterk
  • Heeft een sterk gevoel van end-to-end ownership, is hands-on en zeer klantgericht
  • Is stressbestendig, heeft zin voor initiatief en is een dynamische collega
  • Spreekt vlot Nederlands of Frans en Engels.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een job waarin je zelf verantwoordelijkheid opneemt, in ruil voor de nodige flexibiliteit (o.a. 2 dagen per week telewerken) die je toelaat een goed evenwicht te vinden tussen werk- en privéleven. Een actief loopbaanbeleid en opportuniteiten voor interne mobiliteit geven je de kans je carrière in eigen handen te nemen.
  • Een competitief verloningspakket met een waaier van aantrekkelijke voordelen: groepsverzekering, hospitalisatie- en ongevallenverzekering, kortingen op bank- en verzekeringsproducten, kinderopvang tijdens de schoolvakanties,…

Solliciteer nu

Meer vacatures

Job in de kijker

Schrijf je in op onze job nieuwsbrief: