89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Pieter De Moor
Door Pieter De Moor Marketing
89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen 😉

1152 aanwezigen, zij gaan het beleven

Dat er op WebTomorrow heel wat schoon volk rondloopt, hoeven we de bezoekers van vorig jaar niet meer te vertellen. We maakten met plezier een overzicht uit welke bedrijven en uit welke sectoren mensen kennis en inzichten komen halen op de zesde editie van WebTomorrow.

  • Media: VRT Nu, De Persgroep, Sanoma, Roularta, ...
  • Telecommunicatie: Proximus, Telenet, …
  • Retail en webshops: Colruyt, Carrefour, Vente-Exclusive, Unigro, IKEA,...
  • Onderwijs: Thomas More, Artevelde, Karel de Grote Hogeschool, Antwerp Management School, Hogeschool UCLL,...
  • Consultancy: PWC, Delaware, Deloitte, ...
  • Agencies: OMC, Wijs, Mediamensen, Prophets, Typografics, Next Apps, WAX, Appreciate, The Reference, Semetis, Inventive Designers, Humix, Mediabrands, RCA group,...
  • Overheid: GIMV, Flanders Investment & Trade, Gemeente Haren, Aquafin, Engie Electrabel,...
  • Startups: Brandle, Bundl, Influo, Wepublish, Husky,...
  • Adverteerders: Center Parcs, Xerius, Willy Naessens, Miele, Beaulieu, Barco, Niko, Barry Callebaut, Betcenter, Carglass, Essent, Bpost, VDAB, Nationale Loterij, BMW, AG Insurance, KBC, …

>> Bekijk de attendees pagina op WebTomorrow.bloovi.be

Nog een andere reden nodig om overtuigd te zijn?

Heb je het programma er al eens bijgenomen? Ten eerste zijn we erg blij met alle positieve reacties op de gekozen sprekers en topics. Ten tweede het was een uitdaging om met de WebTomorrow board er in te slagen deze sprekers te strikken en hun topics haarfijn te detailleren en af te stemmen. Daarom kunnen we het jou alleen maar aanraden om samen met jouw team je geest te verruimen, open te staan voor nieuwe inzichten en die dan te vertalen in de toekomst van jouw bedrijf of werk. 

Nog tot morgenavond 17u geniet je van de Early Bird korting

Na morgenavond 17u00 stijgt de prijs naar het hoogste tarief namelijk €450. Tot dan geniet je nog van een €50 Early Bird korting! Aarzel dus niet om jouw ticket te bemachtigen. 

Krijg tot 40% van je ticket aankoop terug via KMO-portefeuille

WebTomorrow denkt ook aan jonge ondernemers, start-ups en middelgrote ondernemingen, want dankzij de subsidie van de KMO-portefeuille krijgen die tot wel 40% van het ticketbedrag terugbetaald. Hoe je die subsidie aanvraagt, vind je hier.

Praktisch