IKEA steelt opnieuw de aandacht via een slimme PR-actie

IKEA steelt opnieuw de aandacht via een slimme PR-actie
Volg Bloovi ook op Twitter!

maandag 15 december 2014

IKEA blijft succesvolle marketingacties aan elkaar rijgen. Zo was er eerst de creatieve website op Instagram én een geniale Apple-remake rond de IKEA-catalogus. Nu komt IKEA terug creatief uit de hoek met een succesvolle PR-stunt voor de opening van een nieuw filiaal. De actie was een groot succes. En dat met een, op het eerste gezicht, simpele PR-actie. Hier hoe IKEA het aanpakte: 

Creatieve Uitnodiging

149 journalisten kregen een wel erg creatieve uitnodiging voor de opening van een nieuwe IKEA filiaal in du bus. Het marketingbureau I TO NIJE SVE! gaf journalisten alvast een voorsmaakje aan de hand van een IKEA-kijkdoos. Een schot in de roos zo bleek:

IKEA Sneak peek from I TO NIJE SVE! on Vimeo.

Tags: .



Over Thomas Van Den Elzen


Thomas Van Den Elzen

Thomas is contentman van Bloovi.be en is verantwoordelijk voor de inhoud van de Bloovi site. Hij gaat dagelijks de dialoog aan met de digitale wereld...

 

Volg mij


Bekijk volledig profiel