Marketingbureau BBC heeft de nieuwe HR congressite 2013 voor HRmagazine gelanceerd. BBC heeft zijn schouders gezet onder de gehele communicatiestrategie van het event. Het HR Congres in Düsseldorf gaat door op 15, 16 en 17 mei.

Turning tables 

Met ‘Turning Tables in HR' kaart HRMagazine met het HRCongres 2013 de grote veranderingen aan die HR professionals vandaag moeten aanpakken. In drie dagen geven specialisten uit verschillende disciplines hun visie op thema's als de nieuwe loopbaan, social media en de nieuwe rol die HR moet spelen in het veranderende ondernemingslandschap.

BBC creëerde een communicatieconcept en vertaalde dat naar advertenties, banners, e-mails en een congreswebsite, die centraal staat in de campagne. Naast sprekers, programma, inschrijvingen en praktische info houden de organisatoren via blogposts en een Twitter-feed iedereen op de hoogte van de laatste inzichten en updates.

Beschikbaar op alle platformen en toestellen

BBC heeft de website van het event geoptimaliseerd voor alle mogelijk toestellen met een verschillende schermgrootte en is dus volledig responsive. Zo past de site zich automatisch aan aan het toestel en het platform waarmee u de site bezoekt om voor een optimale ervaring te zorgen.

De evolutie naar responsive websites is logisch, gezien de sterke toename van surfen met tablets en smartphones. En extra handig voor al wie on-the-go wil tweeten en de site voor updates en praktische info wil bezoeken.