Telenet en These Days pakken deze zomer uit met een campagne voor Sporting Telenet. Zo maakt de sportzender van Telenet de belofte, dat al wie intekent op een abonnement voor het nieuwe voetbalseizoen, verzekerd is van 2.222 live goals, verspreid over alle matchen uit het Belgische en buitenlands voetbal.

Goal Counter

Een goal counter op de website van Sporting Telenet zal de score bijhouden. Is aan het einde van de rit de 2.222 niet bereikt, dan krijgen abonnees, die intekenden tijdens de campagneperiode, hun geld gewoon terug. Een leuke twist op het ‘niet tevreden-geld terug’ concept, bedacht door communicatiebureau These Days.

Niet tevreden-geld terug

Met de start van het nieuwe voetbalseizoen in het vooruitzicht, besloten These Days en Telenet de Sporting Telenet kanalen op een opvallende manier in de kijker te zetten. Daar de sportzender van het telecombedrijf zowat de crème de la crème bundelt van het voetbal, waaronder alle wedstrijden uit de Jupiler Pro League, de Duitse Bundesliga, de Engelse Premier League, de Italiaanse Serie A en de Nederlandse Eredivisie, besloot These Days dit sterke programma te promoten met een eigen interpretatie van het ‘niet tevreden-geld terug’ concept.

Zo belooft de sportzender van Telenet aan alle mensen die intekenen op een Sporting Telenet abonnement tussen 17 juli en 21 september, dat ze maar liefst 2.222 live goals te zien zullen krijgen, wat neerkomt op een gemiddelde van zes goals per dag! Is dit niet het geval, dan wordt het abonneegeld gewoon terugbetaald aan de kijkers. De goals zullen bijgehouden worden via een goal counter op de Sporting Telenet website.

Naast de nieuwe abonnees, houden Telenet en These Days ook rekening met de huidige klanten die al langer Sporting Telenet kijken. Zo zal de sportzender gedurende het seizoen 100 gesigneerde voetballen weggeven en zijn er tickets voor topmatchen te winnen.

These Days was hierbij verantwoordelijk voor de strategische reflectie en creatieve uitwerking in een waaier van on- en offline media: out-of-home affichage, printadvertenties, direct mailing, e-mailing naar prospects en bestaande klanten, bannering, social media en de integratie van de campagne op de website van Sporting Telenet.