Wat kan je verwachten van WebTomorrow

Olivier Van Baeveghem
Door Olivier Van Baeveghem Innoveren
Wat kan je verwachten van WebTomorrow

De naam is veranderd (Phare werd WebTomorrow) en er staan een pak meer internationale sprekers op het podium. Tijd om een overzicht te geven van wat je mag én kan verwachten van WebTomorrow en haar sprekers.

In het kort

  1.  Welke opportuniteiten & uitdagingen brengt digitale transformatie met zich mee?
  2. Hoe maximale impact creeëren met minimale middelen
  3. De impact van data analyse en algoritmes op Marketing, Communicatie en Adverteren
  4. Baanbrekende digitale trends & nieuwe -inzichten die je niet kan missen
  5. Hoe technologie klantenervaringen verbetert, relevanter maakt en leidt tot een hogere ROI

In het lang

     1. Welke marketing trends maken het verschil in 2015?
     2. Hoe algoritmes advertising op zijn kop zetten
     3. Hoe banner blindheid tegengaan met ads die mensen écht willen
     4. Wat bedrijven kunnen leren van start-ups
     5. Hoe impact maken met kleine budgetten
     6. Hoe creeër je life-time customers door slimme context marketing
     7. Hoe communities creeëren die je brand boosten
     8.Hoe krijgen we terug controle over onze online privacy
     9. Hoe 3D technologie banners terug cool maakt
     10. Wat de impact is van robotics op onze samenleving

Voor wie:

- Ondernemers, digital experts, start-ups, managers, strategen en marketing en communicatie experts.

- WebTomorrow geeft voor ieder de juiste inspiratie om je plannen en ideeën te doen slagen in 2015.