Prophets neemt zes nieuwe medewerkers in dienst, om het agentschap te versterken en verder uit te breiden. Lev Detrez start als creatief, Micha Symoens als senior designer, Toon Severijns als functioneel analist, Tim Broddin als front-end developer, Nadia Chihi als office manager en Michael Vermost als account executive.

Lev Detrez versterkt bij Prophets het creatieve departement. Lev werkt als all-round creative op zowel digitale als geïntegreerde campagnes. Hij was voordien digital creative bij Famous en werkte eerder als creatief bij Content Cowboys.

Micha Symoens vervoegt het design team als senior designer. Micha werkte bij The Parking Lot en voordien bij Netlog. Hij zal zich toeleggen op interface design voor desktop, tablet en mobiel.
Binnen de samenwerking met Sputnik Media komen Toon Severijns en Tim Broddin over vanuit Sputnik Web. Prophets staat binnen deze relatie in voor het digitale gedeelte van cross-media producties. Toon Severijns neemt de rol van functioneel analyst op en Tim Broddin werkt als front-end en app developer.
Nadia Chihi wordt office manager en administratief medewerker. Nadia werkte voordien bij Duval Guillaume Corporate.

Michael Vermost start als account executive in het account team. Hij behaalde het MICA postgraduat aan Lessius Hogeschool en deed stage bij Boondoggle.