Wist je dat negen op de tien bedrijven merken dat investeringen in de digitale customer experience voor rechtstreekse ROI zorgen? Niet niks! Alle kanalen en alle stakeholders in één digitale omgeving te integreren, maximaliseert jouw competitief voordeel. Hoe sterker je digitale klantenervaring, hoe hoger je customer lifecycle value en hoe lager je acquisitiekost. Simpel gezegd: je haalt goedkoper nieuwe klanten binnen én ze blijven langer aan boord. Wie wil dat nu niet?
Maar dé grote winnaars van morgen zijn de bedrijven die hun marginale kostenrichting nul brengen. Wil je hier meer over weten en wil jij weten hoe je jouw digitale ervaring als competitief voordeel kan inzetten? Drie sprekers doen hun geheimen uit de doeken op 26 september en geven jou praktische tips. Snel registreren is dus de boodschap!
Voor wie?
Beslissingsnemers in IT, business en marketing.
Waar?
Schuif mee aan tafel bij Gaston, de alom bekende rooftopbar in centrum Gent.
Wanneer?
De eerste sessie gaat door op donderdag 26 september 2019. Blijf niet op je honger zitten en schrijf je alvast in. We reserveren graag een tafeltje voor jou!
11u30
Digitale ervaringen als competitief voordeel
Dominique De Cooman is oprichter van Dropsolid en expert in het creëren van digitale ervaringen voor zijn klanten. Vandaag helpt hij bedrijven het verschil te ontdekken tussen website en een digital experience platform. In zijn talk licht hij toe hoe die digitale ervaring jouw bedrijf een competitief voordeel kan opleveren.
11u50
Waar zijn bedrijven vandaag mee bezig met betrekking tot Digital Experiences
Danielle Jacobs is CEO van Beltug, de vereniging die de digitale leiders binnen bedrijven samenbrengt. In haar talk vertelt ze hoe digitale transformatie een ongoing proces is dat nooit helemaal af zal zijn. Hoe je als bedrijf kan en moet blijven evolueren, in welke fase jouw bedrijf zit en aan welke snelheid jouw organisatie moet evolueren, ontdek je tijdens haar talk!
12u15 - 13u15
Lunch & network
13u15
Praktische tips & tricks van een digital expert
Sven is digitaal strateeg bij Dropsolid met meer dan 20 jaar ervaring in het digitale. Wouter is digitaal strateeg en SEO-evangelist bij Dropsolid.
Samen lichten ze –aan de hand van gerelateerde cases en praktijkvoorbeelden– het belang van Design Thinking binnen de context van Digitale Transformatie toe. Hoe vergaren we data tijdens de empathize en define stadia? Hoe gieten we dat in solide en gegronde ideeën tijdens de ideation fase? Om vervolgens alles te testen, verifiëren én consolideren in een prototype.
13u45
Q&A & dessert
14u30
Endings & Exit
Dominque De Cooman
CEO, Dropsolid
Danielle Jacobs
CEO, Beltug
Sven Van Uytfanghe & Wouter De Bruycker
Digital Strategist, Dropsolid