WebTomorrow, het vorige Bloovi event

WebTomorrow was in 2017 hét leading event omtrent digitale impact in België.

De Bloovi Entrepreneurs Summit is een verderzetting van ons vorig event, WebTommorow. Een bekroonde ervaring. Bij Bloovi doen we de dingen anders als we een event organiseren. We maken het waar om een unieke vibe te creëren. Een vibe die de inzichten en kennis die je meeneemt overstijgt. Van de communicatie vooraf, de experience tijdens, en de dinner night op donderdagavond.

* Bekijk onder de tekst de video van WebTomorrow

Het programma van WebTomorrow bestond uit 4 thema’s met per thema geselecteerde topsprekers.

1. What’s next in Marketing?

Marketing zal in de komende 5 jaar meer veranderen dan in de afgelopen 15 jaar. Ontdek de rol van on- en offline touchpoints, waarom user onboarding de groei van jou bedrijf en klantbehoud zal stimuleren. De aandacht van de klant wordt schaarser en schaarser.  De toekomst van marketing is anti-marketing. Een obsessie om de ervaring van huidige klanten continu te verbeteren. "Waarom kopen mensen? Wat is het (psychologische) proces hierachter?

2. Ondernemerschap

Succesvol ondernemen is niet altijd gemakkelijk. Heel dikwijls is het een rollercoaster van uitdagingen, fouten en successen. De ondernemers van vandaag zijn in staat dingen te doen die vroeger niet mogelijk waren. Wat is de nieuwe rol van leiders en wat zijn de ontbrekende vaardigheden die iedereen moet beheersen?

3. Hoe innoveer je in eender welke business?

Hoe innovatie aanpakken in jou bedrijf? België is een achterblijver in de digitale economie. Digitalisering blijkt onze wereld op dezelfde manier te veranderen als de industrialisering in de afgelopen 250 jaar. Degenen die in de 19e eeuw niet industrialiseerden, werden toen al ontwricht. Je moet innoveren... of je wordt out-innovated (lees: disrupted).

4. De digitale impact op onze maatschappij

We hadden verschillende onderwerpen binnen dit thema.

  • Kernwaarden spelen een cruciale rol bij het vormgeven van de cultuur, het gedrag, de beslissingen en het hart van een organisatie.
  • Drukte is een onvermijdelijk gevolg van het moderne leven; het is een domme keuze; het is een verliezende strategie.
  • Welkom in de 21ste eeuw: Zullen een universeel basisinkomen en robitica ons leven en de wereld voorgoed veranderen?
  • Sociale technologieën zijn een vitale katalysator voor individuele en organisatorische transformatie

Op de hoogte blijven?

1x per maand ontvang je updates over dit event

Bloovi Entrepreneurs Summit