Belang van mobiele betaalpagina wordt onderschat

Belang van mobiele betaalpagina wordt onderschat
Volg Bloovi ook op Twitter!

maandag 28 juli 2014

In een wereld waar smartphones en tablets steeds meer ingeburgerd raken neemt ook het aantal betalingen toe dat op deze mobiele apparaten gedaan wordt. Bij Buckaroo zien we het aantal mobiele betalingen per maand met 30% toenemen. Maar ook in de rest van Europa groeien de verkopen via het mobiele kanaal hard. Zelfs zo hard, dat in 2018 bijna de helft van alle transacties via mobiele dragers zal verlopen. Deze resultaten zijn gebaseerd op onderzoek dat Forrester Research onlangs heeft uitgevoerd.

Mobile, Mobile, Mobile

Onderzoek naar consumentengedrag toont aan dat men steeds meer zoekt en vergelijkt op mobiele devices en daarnaast blijven er dagelijks nieuwe apps op de markt komen.  Als gevolg daarvan zullen ook de verkopen via deze kanalen blijven toenemen. In Nederland, één van de zeven grootste e-commercemarkten, is de voorspelling dat binnen nu en vier jaar bijna de helft van de online verkopen via mobiel gaat verlopen .

Optimaliseren

Retailers die hun mobiele betaalpagina’s niet hebben geoptimaliseerd, beperken hiermee hun verkoopkansen aan consumenten. Daarom biedt de Buckaroo betaalpagina al sinds mei 2013 een geoptimaliseerde gebruikservaring aan gebruikers van mobiele apparaten. Dit betekent betere ondersteuning van het mobiele betaalproces door middel van touch screens, responsive design en daardoor optimaal gebruik van de invoerfuncties van mobiele apparaten. Dit verhoogt de conversie op je website. Zeker nu banken mobiel betalen ondersteunen en er in veel gevallen geen reader gebruikt hoeft te worden, wordt het de consument wel heel makkelijk gemaakt om via hun mobiele telefoon te betalen. Gemak dient de mens wat zich uitbetaalt in conversie.

Juist nu de mobiele betaalpagina’s  steeds vaker in het nieuws zijn en de vraag bij consumenten en merchants toeneemt verbaast het ons dat dit nog lang niet is terug te zien in het aanbod van alle Payment Service Providers. Om die reden  leek het ons interessant u te informeren over de mobiele betaalschermoplossingen van Buckaroo. Als u vandaag een aanvraag indient, kun u morgen nog ‘live’ zijn met een mobiele betaalpagina.



Over Priscilla-Fleur Hellemons


Priscilla-Fleur Hellemons

Priscilla – Fleur Hellemons is nu ruim 2,5 jaar werkzaam als Marketeer bij Buckaroo Payment Services. Buckaroo is sinds 2005 leverancier van betaaloplossingen in Nederland, gespecialiseerd in billing & payments voor bedrijven en online payments voor webwinkeliers. Hiervoor heeft zij de studie Management & Toerisme gedaan en is zij werkzaam geweest in de hotellerie.

Interesses: E-commerce, Marketing & Communicatie, Eventmanagement

Volg mij


Bekijk volledig profiel