tot einde Super Early Bird korting Laatste kans op € 100 korting

Brussels bestelplatform one2three krijgt subsidie van 500.000 euro

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Startups
Brussels bestelplatform one2three krijgt subsidie van 500.000 euro

foto: shutterstock.com

Het Brusselse one2three heeft een innovatietraject opgestart van ruim 500.000 euro met behulp van Innoviris, het Brussels Instituut voor onderzoek en innovatie. De start-up wil de som gebruiken voor de verdere uitbouw van haar online bestelplatform.

Online bestellen bij 'offline winkels'

One2three is een online bestelplatform voor de horecasector waarmee de particuliere klant niet alleen vanop afstand kan bestellen, maar ook op locatie, en dit zowel via de website of smartphone app van de kleinhandelaar.

Met de oplossing wil de start-up vooral komaf maken met lange wachtrijen in frituren, broodjeszaken en bedrijfsrestaurants, maar ook de mogelijkheid bieden om zelf te bestellen in bars en restaurants.

Tegelijk helpt de start-up kleinhandelaren bij een efficiëntere en effectievere werking. Ook groothandelaren kunnen beroep doen op de oplossing, doordat zij voortaan beschikken over een waaier aan data over het bestelgedrag van hun eindklanten.

Doel: de horecasector digitaal helpen transformeren

Vandaag wordt de tool al gebruikt door 18.000 particuliere gebruikers en klokt ze maandelijks af op ruim 3.000 bestellingen. Toch reiken de ambities van one2three verder dan louter het vereenvoudigen van bestellingen bij de frituur of het restaurant om de hoek.

“In tijden van digitalisering willen we de horecasector volledig ondersteunen in hun digitale transformatie. Simpelweg omdat men het zich niet kan permitteren de hedendaagse consument te laten inboeten in gebruiksgemak en efficiëntie”, aldus CEO Geert Janssen.

De subsidie van 500.000 euro die one2three binnenhaalde van Innoviris - het Brussels Instituut voor onderzoek en innovatie - zal worden gebruikt om het platform verder uit te bouwen. Zo zal het nieuwe functionaliteiten toevoegen waarmee de start-up haar platform wil inzetten voor customer loyalty en customer intimacy doeleinden