Flexmail lanceert tweede editie van Email Barometer

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Flexmail lanceert tweede editie van Email Barometer

Na het succes van de eerste editie lanceert Flexmail voor het tweede jaar op rij de Email Barometer, het jaarlijks onderzoek over e-mailmarketing in België. Via dit nationaal onderzoek brengt Flexmail de strategie van Belgische e-mailmarketeers in 2014 in kaart en leggen de e-mailmarketing dienst de trends en verwachtingen binnen het Belgische e-mailmarketing landschap voor 2015 bloot.

E-mailmarketing in 2015

E-mailmarketing is altijd onderhevig aan veranderingen en trends. Daarom wil de Belgische e-mailmarketing tool Flexmail met de Email Barometer jaarlijks peilen naar de strategie en de verwachtingen van Belgische e-mailmarketeers. Het evaluerend rapport van dit onderzoek zal opnieuw waardevolle inzichten geven over de budgetten en strategieën van 2014 en de vooruitzichten voor 2015.

Resultaten rechtstreeks in je inbox

Dankzij de resultaten krijgen Belgische marketeers elk jaar een beter inzicht in de ontwikkelingen in de markt, en kunnen ze tegelijkertijd hun eigen strategie evalueren.

Alle deelnemers ontvangen na afsluiting van het onderzoek de resultaten rechtstreeks in hun inbox. Daarnaast maken ze ook kans op een MyKronoz ZeWatch2 of MyKronoz ZeBracelet 2 smartwatch.



Deelnemen kan via www.emailbarometer.be. Hier zijn ook nog steeds de resultaten van vorig jaar terug te vinden.