Flexmail
Een geëngageerd doelpubliek opbouwen vraagt tijd en energie. Enkel met de juiste kennis en tools haal jij het volle potentieel uit jouw e-mailmarketing strategie. Daarom werd Flexmail gebouwd met jouw noden in het achterhoofd. Met onze automation en e-mailmarketing features wordt jouw communicatie performanter en krijg jij meer inzicht in grote hoeveelheden aan data. Maar boven alles zet je interacties om in duurzame relaties.
"Lukrake boodschappen afvuren is passé, het tijdperk van strategische e-mailmarketing is aangebroken"
"Lukrake boodschappen afvuren is passé, het tijdperk van strategische e-mailmarketing is aangebroken"

Inmiddels hebben de meeste bedrijven het belang van een digitale strategie al begrepen. Toch vergeten heel wat spelers dat een doordachte e-mailmarketingbenadering daarbij hoort. Hoe zij het doen, lees je binnenkort in de resultaten van de E-mail Barometer. Flexmail’s Product Owner Michelle Dassen vertelde alvast met welke trends we in de toekomst maar beter rekening houden.

Marketing
  • 2 mei '17
  • 135
  • 3.583
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.485 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief