Is dit de meest innovatieve online marketing campagne van 2015?

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie E-commerce

Selexion & Mortierbrigade hebben een fantastische eindejaarscampagne gelanceerd die mensen toelaat om gepersonaliseerde advertenties te tonen aan vrienden en familie via online retargeting ads (gemanaged door Cadreon). "Op deze manier krijg jij enkel cadeaus die je écht wilt," klinkt het. Dit is hoe het precies werkt:

Magische banners

Je kiest wat je écht graag zou willen voor Kerst op myselexion.be, en daar wordt dan online campagne voor gevoerd, recht in jouw persoonlijke doelgroep, namelijk de mensen die voor jouw Kerstcadeau moeten zorgen.

Op het platform kies je je favoriete cadeau, je kiest één van de youtube filmhits om naar vrienden en familie te sturen, en via het systeem van de cookies zullen de ontvangers van het filmpje nu vooral jouw persoonlijke banners te zien krijgen op de sites die ze bezoeken.

Geniaal toch? :) Hier kan je het zelf proberen.