TradeTracker zet haar snelle expansie en groeifase verder. Met uitstekende resultaten in alle bestaande markten is de tijd gekomen om in de Baltische landen te starten, te beginnen met Estland. Het nieuwe kantoor opent er vandaag de deuren voor affiliates en adverteerders.

 

De uitbreiding houdt in dat TradeTracker zijn cutting-edge-diensten momenteel in 18 Europese markten aanbiedt. Hierdoor is TradeTracker het best vertegenwoordigde netwerk in Europa.

Tradetrack opent kantoor in Estland

TradeTracker Estlandʼs country manager, Lauri Sommarberg, vertelt: "We zijn verheugd om de Estse markt te betreden als het eerste grote affiliate netwerk. Dit onderstreept TradeTrackerʼs doel, het aanbieden van transparante en marktleidende affiliate software in alle markten die relevant zijn voor de pan-Europese adverteerders."

Sommarberg vervolgt: "De economie van Estland is een van de best presterende in Europa en het land heeft zich goed hersteld na de crisis van 2008. De Estse advertentieruimte is echt interessant omdat een groot deel van de mediabestedingen online plaatsvindt. Dit betekent dat de Estlandse adverteerders staan te popelen om nieuwe methoden van online reclame uit te proberen. We zijn ervan overtuigd dat ze de waarde zullen inzien van TradeTrackerʼs pay-for-performance affiliate marketing model. We merken ook dat de Estse uitgevers nieuwe inkomstenbronnen zoeken, naast het traditionele model van de verkoop van bannerruimte."

Heiko Hildebrandt, COO van TradeTracker.com, voegt toe: "Onze lancering in Estland zal onze activiteiten versterken in Scandinavië en Oost-Europa, en na een succesvolle start in Estland zullen we onze activiteiten uitbreiden naar Letland en Litouwen. Voortaan kunnen we internationale top adverteerders voorzien van lokale expertise en kennis, als geen ander netwerk in Europa.”