Vol enthousiasme begin je aan jouw dag. Veel werk vandaag, maar je hebt er zin in. Tijd om die ideeën in acties om te zetten. Je start je computer op en de gebruikelijke e-mails stromen binnen. Haastig ga je door je inbox en beantwoord je de dringende zaken. Dat zijn er heus niet zoveel. Toch ben je meer dan een uur zoet. Verder doen, niet zeuren.

Telefoons

Na 20 minuten van je dagtaak – je was eindelijk goed op gang – gaat de telefoon. Iemand wil iets van jou. Iets in verband met een meeting van vorige week. Je bladert door de papierstapel op jouw bureau, op zoek naar je notities. Je vindt ze niet. “Mag ik je zometeen even terugbellen?” 

Meetings

Maar dat doe je niet, want daar dringt de eerste meeting van deze dag zich al aan. Die duurt 45 minuten en achteraf heb je geen idee waarom je er eigenlijk aanwezig was. Er loopt weer een belangrijk mailtje binnen - juist, die offertes moeten vandaag de deur uit.

Mailbox

Je opent adreslijsten en artikellijsten tot je de juiste vindt. Klik-klik. Knippen, plakken, herhalen. Automatische piloot. De telefoon rinkelt je uit je roes. “Dat document van die meeting?” Ondertussen staart de papierstapel je onverbiddelijk aan. Jouw mailbox vult zich verder – er zijn intussen meer mails dan voor je ze begon te beantwoorden.

Lunch

Tijd voor de lunch. Die neem je dan maar aan je bureau. Wat was je vandaag ook weer allemaal van plan?

Herkenbaar? Bij beter time management wint iedereen. Dit ebook zet je alvast op de goede weg en geeft je concrete tips om beter met je tijd om te gaan. 

Download whitepaper