Hoe ziet de toekomst van online advertenties er uit?

"> Hoe ziet de toekomst van online advertenties er uit?

Marnik D’Hoore sprak met Filip Lauweres, Global Managing Director Marketing Automation bij Ignition One, over de toekomst van online advertenties. Het werd een interessant gesprek over hoe algoritmes, programmatic buying & hyper personalisatie hun weg vinden naar de online advertentiemarkt. Het is duidelijk, online ads hebben een mooie toekomst

Wil je écht alles weten over de komende trends in online advertising? Dan moet je zeker naar WebTomorrow komen. Filip gaat op deze conferentie (10 maart in Gent) dieper in op deze heel interessante materie en zal enkele trends aangeven die je als online marketeer absoluut niet mag missen. 

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 82.043 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen luxemagazine uit. Inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers uit de meest uiteenlopende sectoren. Gratis verdeeld op de Belgische markt.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief