Stefan Colins en Christophe De Cock, een duo met jaren ervaring in digitale media, lanceert een nieuw digitaal productiehuis: Bazookas. Ze wil een sterke partner zijn voor bedrijven op zoek naar games en applicaties zowel voor mobiel als op sociale media. Met de steun van Heaven Can Wait - het agency ecosysteem - willen zij hun bedrijf uitbouwen tot de referentie in serious game production.
Games en gamification zijn niet voor niets top trends in digitale marketing. Marketeers zijn steeds op zoek naar manieren om consumenten te engageren in het verhaal van hun merk.Stefan en Christophe kunnen bogen op een rijke carriëre in de online marketing en gaming sector, onder andere als oprichter van Endrone en bij Newfort. Zij brengen hun know-how samen om digitale marketing effectiever te maken door middel van gaming technieken en concepten.
Bazookas ontwikkelt digitale concepten voor klanten met een focus op serious gaming. Denk aan stand-alone games, over integraties in social media tot en met mobiele applicaties met gaming technieken erin verwerkt. De organisatie speelt vandaag al mee in de digitale wereld met referenties van onder andere Nescafé, Herta, CM, Mini, Danone, Stimorol en JimMobile.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.