De tijd waarin call centers exclusief bestonden uit grote kantoorlandschappen waar horden telefonisten standaard scripts afwerkten is ver voorbij. De sector is gerevolutioneerd en call centers evolueerden tot volwaardige contact centres.
Ze werden onmisbaar in product support, crisiscommunicatie, gerichte telemarketing, en nog veel meer domeinen. De telefoons werden aangevuld met talrijke andere media. Het bedrijf is uitgegroeid tot een referentie op gebied van het beheer van multikanale klantenrelaties, via telefoon, web, chat, social media, digital signage, en ga zo maar door.
Dreammachine tekende voor N-Allo's nieuwe website, die het vooruitstrevende multichannel karakter, de competenties en de ontwikkeling van het bedrijf ten volle weerspiegelt.
In de website werden o.a. contactmogelijkheden met het bedrijf via diverse kanalen verwerkt. Het uitgebreide dienstenaanbod werd op de homepage door Dreammachine mooi samengevat via een corporate movie, waarbij een tiental diensten exemplarisch in scène gezet zijn. Daarnaast voorziet de website setup in vele mogelijkheden om via whitepapers, instructievideo's en documenten het ‘thought leadership' van N-Allo te bevestigen. Een mobiele versie mocht uiteraard ook niet ontbreken.
Eerder dit jaar creëerde Dreammachine voor hen ook al een corporate brochure, een vision movie en andere communicatie-uitingen. Daarmee positioneert Dreammachine zich nog eens als een kwalitatieve partner voor een 360° benadering van de communicatie.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.