Gesterkt door het groeiende succes van zijn smartphone app, heeft myShopi een gloednieuwe website gelanceerd om zoveel mogelijk consumenten te laten genieten van e-couponing. Hoewel het aantal smartphonegebruikers nog elke dag stijgt, kan de toegang tot e-couponing nog veel beter. "Ook de consumenten zonder smartphone zijn geïnteresseerd in een gebruiksvriendelijk boodschappenlijstje en interessante aanbiedingen", bevestigt Philippe Van Ophem, medeoprichter van myShopi.

Boodschappenlijstjes en kortingen

myShopi is een van de populairste Belgische apps. Dankzij deze bijzonder handige app kan u boodschappenlijstjes maken op uw smartphone en tegelijkertijd genieten van kortingen en promoties op uw aankopen. Allemaal via uw smartphone.

Voortaan krijgt u ook via de website van myShopi toegang tot exclusieve promoties van de grootste merken, geldig in alle supermarkten. De webversie gebruikt het revolutionaire concept van de smartphoneversie: gedaan dus met bonnen uitknippen of aankoopbewijzen terugsturen via de post. Na de aankoop volstaat het een foto te nemen van het kasticket en die te uploaden op de site. myShopi stort binnen de 7 dagen het geld terug op uw bankrekening.

Fases

In een eerste fase zullen alleen de promoties en kortingen beschikbaar zijn op de website. Tegen het einde van het jaar kan u er ook boodschappenlijstjes maken en die synchroniseren met uw smartphone of delen met uw partner bijvoorbeeld.

De website van myShopi is net gelanceerd. Om een even optimale gebruikservaring te verzekeren als met de app, heeft het bedrijf de site zelf ontwikkeld. Maar dat betekent niet dat de mobiele app in de vergeethoek beland. Integendeel, binnenkort verschijnt er ook een versie voor BlackBerry en iPad.

Belgische app van 2012

De myShopi smartphone app, verkozen tot "Belgische app van het Jaar 2012", heeft intussen de kaap van 1.250.000 downloads overschreden (120.000 downloads per maand, dat is 4 keer meer dan een jaar geleden). "De voorliefde van de consument voor myShopi laat niet af: elke dag beginnen meer dan 4.000 nieuwe consumenten myShopi te gebruiken", besluit Philippe Van Ophem.

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi