LBi zet deze herfst haar naam onder verschillende nieuwe projecten en digitale campagnes voor haar klanten. Alleen al deze maand november 2012 zijn er in totaal maar liefst 5 nieuwe projecten gelanceerd.

Ambitieus pad

LBi vervolgt dan ook haar ambitieus pad met haar vertrouwd dynamisme en haar prominente plaats in onze digitale markt door het lanceren van: 


-  De nieuwe site van Vlerick Business School (www.vlerick.com)

-  De nieuwe site van Interparking (www.interparking.com)

-  De nieuwe site van VAB (www.vab.be)

-  De nieuwe pagina's en Facebeook wedstrijdapplicaties voor Edenred (ex-Accor Services) en haar Beneficio Club (klant- en getrouwheidsprogramma voor Edenred klanten) 

Naast de traditionele elementen uit de websector (implementatie van een nieuw CMS, gebruiksvriendelijkheid, content architecture, design,...), tonen deze projecten een globale aanpak dat LBi in al zijn digitale projecten toepast: integratie met CRM en social media, aandacht voor back-end en front-end elementen, gebruikersopleiding en strategische opvolging om zo een ideale «conversion optimization» en projectopvolging te verzekeren.

-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.