Recent vond de uitreiking van de IAB MIXX Awards plaats in The Egg in Brussel, waarbij de beste digitale en interactieve campagnes van het afgelopen jaar bekroond worden. De toekenning van de punten is gebaseerd op strategie, creativiteit, uitvoering, media, en resultaten of ROI.

TBWA sleepte maar liefst 4 awards binnen: Een gold voor bpost met "Birth of the Bpack" in de categorie B2B, een Silver voor Maes met " Een vat voor iedereen die Maes heet " in de categorie Lead Generation, een Silver voor KBC's "De Gangmakers, Vroeger was alles beter" in Brand Awareness en een Silver award voor "De bel en SMS-banner" van Telenet in de categorie Best Product Launch.

Als kers op de taart sloot TBWA de avond af met de prestigieuze titel van E-Agency of the Year. Kris Govaerts: "We zijn uiteraard heel blij met deze awards, vooral ook omdat we scoren met echte campagnes voor vier van onze grootste klanten. Een bewijs dat onze geïntegreerde aanpak werkt. Bovendien, jullie maken er een aparte ‘digitale' prijs van, maar voor ons is digitaal al lang niet meer iets aparts maar een deel van ons dagelijks leven en werken. Helemaal normaal dus."

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi