LBi Belgium investeert intensief in Conversion Optimization

LBi Belgium versterkt haar activiteiten met een aantal nieuwe ervaren medewerkers om zo de kwaliteit van haar digitale projecten naar het hoogste niveau te brengen met extra focus op Conversion Optimzation.

  • Benny De Maeyer vervoegt LBi als Head of Project Management en zal instaan voor het leiden van de Project Management teams (PMO). Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring in de IT-sector en bouwde bij Sun Microsystems en Dell 15 jaar ervaring op in projectbeheer en client services.
  • Pascal Limon (Business and Functional Analyst, User Experience) en Stéphanie De Groote (Project Manager) vervoegden LBi na een succesvolle carrière in de digitale marketing bij Wanabe. Arnaud Castagné versterkt eveneens het PMO team als Project Manager. Arnaud was consultant bij Alten en verantwoordelijk voor de e-commerce projecten bij Bell&Ross.
  • Jeroen Van Laethem klimt op tot Creative Director en staat aan het hoofd van de creative & design studio.
  • Gino Lardon, Senior User Experience Consultant, versterkt de customer strategy afdeling in het customer experience team. Hij heeft een lange ervaring opgebouwd als Digital Usability and Functional Consultant, o.a. bij The Reference.
  • In de technology afdeling zal Jeremy Coste de leiding nemen over alle .Net ontwikkelingen als .Net Team Lead waarbij hij wordt bijgestaan door Olivier Loones als Associate .Net Team Lead.

Ook developers

Het .Net Team werd ook versterkt met nieuwe developers zoals Wim Roegiers als Senior .Net developer & Thomas Vanhal als Senior .Net/Tech Lead. Luigi Cavaleri leidt een sterk SWAT team dat in staat is om binnen een zeer korte termijn projecten gebaseerd op de Java, Drupal & PHP-technologie, af te leveren.

Uitdaging

En als laatste, maar zeker niet minder belangrijk, heeft José Fernandez de uitdaging geaccepteerd om de strategy afdeling te leiden als Customer Strategy Director, terwijl Bart Van Kerkhoven tot Client Partner werd benoemd.

Investering in expertise

Antony Slabinck, CEO LBi Belgium, zegt: "Deze zeer belangrijke investering in expertise rondt een periode van interne veranderingen af waarbij we heel erg gefocust hebben op het optimaliseren van zowel onze structuur als de processen en dit met slechts één doel: blijven werken aan de meerwaarde voor de business van onze klanten. Zo helpen we hen een aanzienlijk verschil te maken in hun strategische aanpak ten opzichte van hun concurrenten. We beschikken nu over een ongelofelijk deskundig management team dat gezamenlijk meer dan 100 jaar ervaring in digital marketing heeft. Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om met hen, de senior team leads en hun teams, die de Next Generation van digitale experten vertegenwoordigen, samen te werken en zo echte hoogwaardige nationale en internationale projecten en partnerships voor en met onze klanten, af te leveren."

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi