Het wereldwijd marketing- en technologie- agentschap LBi werd door het Britse "Marketing Magazine" uitgeroepen tot "Digital Agency of the Year 2012".
LBi gaf het nakijken aan een reeks gegadigden waaronder Europa's beste agentschappen van 2012 zoals AKQA, Jam, Work Club, Glue en R/GA. De jury onderstreepte een aantal opvallende kenmerken zoals 'creatieve innovatie' en hun talent om voor hun klanten "What's Next" op vlak van digitale transformatie na te streven.
Creactieve tour de force
Ze prezen LBi een 'creatieve tour de force' te zijn. De jury erkende de diversiteit aan klanten en de enorme variëteit en degelijk werk dat LBi, verspreid over al hun kantoren, ontwikkelt. Ze waren ook uitermate onder indruk van de manier waarop LBi erin geslaagd is om hun unieke LBi cultuur aan te houden.
Anil Pillai, Chief Executive bij LBi zegt: "Wat we ons voorgenomen hadden, is een agency zoals geen ander te creëren. We zijn dan ook heel dankbaar dat Marketing onze specifieke cultuur erkend heeft. Ik wil dan ook al mijn LBi collega's bedanken voor hun bijdrage tot dit verbazingwekkend eerbetoon en voor hun hulp om van LBi zo'n opmerkelijke en unieke werkplek te maken".
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws