Pinterest is een online visueel prikbord waar je afbeeldingen kan ‘pinnen' en delen met vrienden. Het platform wordt het snelst groeiende social network ooit genoemd en recent ontdekten grote merken en webshops de waarde voor bedrijven.
Pinterest campagne
Octopin maakt het gemakkelijk om meerdere foto's te uploaden en te verwerken in een Pinterest campagne. De campaign manager geeft brands de mogelijkheid om campagnes, bestaande uit verschillende boards, visueel op te zetten vooraleer deze op Pinterest worden gepubliceerd. Eens een campagne klaar is om te lanceren worden pins met behulp van de scheduler automatisch geüpload wanneer je dat wenst. Daarna kan men de campagnes nauw opvolgen en optimaliseren dankzij de geïntegreerde analytics.
Deze handige tool wordt al gebruikt door internationale merken zoals KLM, Volkswagen, Heinz Ketchup, Adobe en vele anderen om doelgericht campagnes te kunnen uitvoeren op Pinterest. De combinatie van verschillende features maakt van Octopin de Pinterest tool die duidelijke problemen oplost en waarmee men eindelijk gerichte campagnes kan organiseren, uitvoeren en opvolgen via Pinterest.
Praktisch
Ondertussen wordt er bij Octopin al gewerkt aan verschillende features die in 2013 worden geïntroduceerd! Meer info en een introductie vind je op www.octopin.com
-- --
Vond je dit artikel waardevol?
Deel het dan hieronder via Twitter, Facebook of Linkedin.Volg je @bloovi al op Twitter?