Semetis blijft groeien en nam recent twee nieuwe mensen in dienst. Hiermee komt hun totaal op 16 medewerkers en zijn ze naar eigen zeggen gelijk marktleiders geworden in België binnen hun segment.

Doriane Magnus

Doriane is op dit moment e-Business Consultant bij Semetis. Zij behaalde in 2010 haar diploma in Management Engineering met Grote Onderscheiding bij de Louvain School of Management (Université Catholique de Louvain) na haar bachelor in business engineering aan de St. Louis University faculteiten in Brussel.

Als onderdeel van haar studie heeft Doriane de gelegenheid gehad om in Buenos Aires 6 maanden te leven in een "Los Porteños". Ze leerde daar meer over de Latino-cultuur, maar ze verbeterde ook haar kennis in de internationale marketing aan de Universiteit Torcuato Di Tella.

In 2010 begon Doriane haar carrière als projectontwikkelaar bij The Nielsen Company, een leider en specialist in marktonderzoek. Ze werkte daar zowel op lokale als globale projecten, in het kader van lanceringen van nieuwe producten. Ze heeft een tool ontwikkeld om het proces van elk onderzoek te vergemakkelijken. Dit project werd beloond met diverse onderscheidingen. Echter, na het realiseren van hoe snel E-marketing groeit en bereid om een nieuwe uitdaging aan te gaan, besloot ze zich tot de web wereld te richten en zich bij Semetis aan te sluiten.

Chloé Piérard

Chloé is nu eBusiness Consultant bij Semetis. Ze studeerde af in 2012 met een Master Diploma in Business Engineering aan de Solvay Brussels School of Economics and Management (ULB). In het kader van haar studies was Chloé betrokken bij talloze academische projecten en studentenjobs waar zij succesvol in team heeft leren werken.

Chloé heeft een grote onderscheidingen behaald voor haar proefschrift in Marketing, getiteld "Wat maakt een merk cool voor jongeren in de mode-sector?" Naast haar interesse in marketing heeft ze een sterke affiniteit met nieuwe technologieën en de wereld van surfen op het web. Dit is de reden waarom ze besloten heeft om haar carrière in de richting van web marketing te sturen. Bovendien is Chloé zeer geïnteresseerd in ondernemerschap en innovatie.

Chloé spreekt vloeiend Frans, Engels en Nederlands. Ze is gepassioneerd door muziekfestivals. In 2011 was ze hoofd van HR voor het studentenfestival "La Nocturne de l'ULB", en moest meer dan 200 vrijwilligers beheren. Deze ervaring liet haar toe om goed onder druk te leren  werken.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi