The AIM bestaat 12 jaar en zal in het kader van eindejaar en de Kerstdagen starten met de actie "12.12.12?. Met deze actie zal the AIM 12 goede doelen online in de aandacht brengen.
Bovendien krijgen 3 van hen een volledig uitgewerkt internet marketing pakket of strategie + 1 euro per stem op Facebook!

Hoe kan je deelnemen?

Vanaf 26 november tot en met 10 december kunnen goede doelen deelnemen aan de Facebookactie "12.12.12? via . Hoe kunnen zij inschrijven? Door een foto van hun project in te sturen samen met een sterke motivatie "waarom zij meer aandacht op het internet verdienen".

Uit alle inzendingen worden op 12 december 12 goede doelen genomineerd. Na een stemfase vallen de 3 goede doelen met de meeste stemmen in de prijzen:1ste plaats: volledig uitgewerkt internet marketing pakket (incl. geoptimaliseerde website, social mediaset-up, e-mail campagne, …) en 1 euro per stem, tot maximum 2500 euro.2de plaats: volledig uitgewerkte internet marketing strategie (incl. geoptimaliseerde website) en 1 euro per stem, tot maximum 1500 euro.3de plaats: volledig uitgewerkte internet marketing strategie (incl. geoptimaliseerde website) en 1 euro per stem, tot maximum 1000 euro.

Sonja Kimpen & medewerkers van the AIM zijn één team

De medewerkers van the AIM zullen samen met Sonja Kimpen de 12 beste of origineelste inzendingen nomineren die kans maken op de 3 hoofdprijzen met een totale waarde van meer dan 50.000 euro.
Onder de medewerkers van the AIM zullen, per goed doel, een peter en meter zich engageren om mee online campagne te voeren.

Alle goede doelen, groot of klein, worden uitgenodigd om deel te nemen!