Bert Van Wassenhove heeft eindelijk zijn boek klaar! Na veel zwoegen en zweten mag het resultaat er zijn. Een vlot leesbaar maar vooral praktisch toepasbaar boek die je gegarandeerd op weg helpt om een digitaal marketingplan op te stellen voor je project of bedrijf. En, ... Bloovi mag 3 exemplaren GRATIS weggeven!

De officiële lancering is pas op vrijdag 30 november in de Standaard Boekhandel te Gent, en ondertussen heeft Bloovi het kunnen versieren om 3 boeken GRATIS weg te schenken aan onze lezers. Wil je dit boek winnen (T.W.V. €29,99)? Doe dan als de bliksem mee aan deze wedstrijd. 

Wie is Bert Van Wassenhove?

Bert omschrijft zichzelf als een marketingman in hart en nieren. Als managing partner van social media agency All The Way helpt hij bedrijven bij het uitwerken van digitale communicatie strategieën en de realisatie ervan.

Over het boek

Een digitaal marketing plan in 100 dagen is een praktisch, inspirerend boek voor iedereen die wil werken aan effectievere communicatie via het internet, zowel via de eigen website, sociale media als met online advertenties.   Structureer je online communicatie aanpak en stel de juiste prioriteiten. In dit boek maak je kennis met een krachtig model om je online communicatie op een heel praktische manier te optimaliseren. Je zal zelf kunnen evalueren hoe ver je momenteel staat in digitale marketing, en wat de stappen zijn om naar een volgend niveau te gaan.

Vijftien jaar ervaring in één boek. De snelheid waarmee nieuwe internet fenomenen de kop opsteken en terug verdwijnen is schrikbarend. Bert Van Wassenhove maakt reeds meer dan 15 jaar het onderscheid tussen hypes en blijvers. Maar ook de blijvers zijn niet relevant voor iedereen. In dit boek brengt hij zijn ervaring samen in een aantal praktische modellen die je helpen bij het maken van de juiste keuzes. 

Het boek ligt vanaf eind deze week in de winkels en kan nu al besteld worden op www.digitaalmarketingplan.be

Hoe kan je het boek winnen?

2 simpele stappen:

  1. Like onze Facebook-pagina of volg ons op Twitter
  2. Deel dit bericht via Facebook of Twitter en vermeldt waarom  jij dit boek zou moeten winnen

De 3 winnaars worden verkozen uit de bestaande en nieuwe FB-likers en Twitter followers,...
We maken winnaars bekend op Dinsdag, Woensdag & vrijdag!

Succes!