Gent, 25 maart 2013 - Bloovi organiseert twee nieuwe edities van de Google Analytics Business Conference (GABC) & Search University. Op het podium staan Belgische digital experts en internationale sprekers van Google US & UK. Tijdens de events zullen ze hun strategische inzichten delen over web-analytics & search engine marketing en delen ze hun kennis, ervaringen en de meeste recente tips & tricks. Beide events gaan door op 30 & 31 mei in het Crowne Plaza Hotel in Brussel.
Waarover gaan GABC & Search University?
"Vandaag de dag zit in elk online marketingplan, search marketing en web analytics, standaard verwerkt. Daarom is het belangrijk voor elke digital manager en online marketeer om bij te blijven met deze evoluties en de snel groeiende mogelijkheden die deze vormen van digitale marketing bieden. Ongeacht of je als digitale expert of online marketeer bij een agency werkt of in het webteam bij een e-commerce bedrijf."
"Wat we zien in het buitenland is dat het niveau van de digital expert en online marketeer gemiddeld een pak hoger ligt dat het niveau hier in België. Daarom is er een sterke nood om dergelijke events hier lokaal te organiseren. We hebben Belgische en internationale topsprekers die op een heel transparante manier hun meest recente ervaringen, inzichten en kennis delen,” zegt Marnik D’Hoore, organisator & founder van Bloovi.
Bekijk hier een filmpje van de editie van vorig jaar:
Welke sprekers staan op het podium?
De nationale- en internationale sprekers werden zorgvuldig geselecteerd voor de nieuwste edities van Google Analytics Business Conference (GABC) & Search University.
“Voor de Belgische sprekers van GABC werken we samen met de 4 webburo’s die GACP -Google Analytics Certified Professionals- zijn. Voor Search University zijn het vooral SEM-bedrijven die een sterke historiek hebben opgebouwd. En voor de internationale sprekers is er een nauwe samenwerking met Google Belgium”, zegt Olivier Van Baeveghem, event manager bij organisator Bloovi.
30 mei / Google Analytics Business Conference: Op het programma staan volgende sprekers: Paul Muret (Director Product & Engineering van Google Analytics bij Google US), Nicolas Debray (Director bij Semetis), Siegert Dierickx (Digital Performance Marketing Measurement bij These Days), David Roose (Team Leader bij The Reference), Jonathan Van Parys (Semetis), Davy Tollenaere (Lead Online Marketing Consultant bij Wijs), Bruno Dillen (E-Business Director bij These Days)
Bekijk hier alle biografieën van de sprekers en toelichting over hun speeches
31 mei / Search University: Op het programma staan volgende sprekers: Olivier Zimmer (Analytical Lead bij Google New York), Gabriel Goldberg (Director bij Semetis), Christoffel Hiltermann (Webmaster bij Outreach Specialist), Gerald Claessens (Director bij Knewledge), Tom Muyllaert (Online Marketing Consultant bij The Reference), Robin Neyt (Online Marketing Consultant bij Wijs), Koen Verbrugge (Inbound Marketing Consultant bij Invisible Puppy), Julien Cornet (eBusiness Consultant bij Semetis), Hubert De Cartier (Founder & Digital Marketing Consultant bij Universem)
Bekijk hier alle biografieën van de sprekers en toelichting over hun speeches
Thema’s als Search Engine Marketing, de toekomst van Google Adwords, Universal Analytics, Remarketing, CRM Advertising, Multi-Channel & Attribution, Universal Analytics, evoluties in SEO en SEA en content strategiën komen aan bod. Bekijk het volledige programma van GABC en het volledige programma van Search University.
Welk publiek komt er naar deze events?
Aanwezigen zijn mensen die bezig zijn met online marketing, content marketing en digitale communicatie in het algemeen. Zowel de online marketeer die als expert actief is in de diepte, alsook managers en webondernemers die eerder bezig zijn met het sturen van de online projecten en die experts.
Het zijn vooral mensen die hun kennisniveau willen opkrikken, nieuwe inzichten willen opdoen.
“Als we kijken naar de type mensen en functies die op de vorige edities aanwezig waren, dan zien we vooral online marketeers, SEO & SEA experts, content marketeers, communicatie professionals, web-professionals, project- & webmanagers, digital experts,, communicatie, PR & marketing managers en (web)ondernemers. Functies van zowel aan de zijde van een webagency, een e-commerce of bedrijf,” zegt Marnik D’Hoore.
Er zijn ondertussen heel wat mensen ingeschreven. Bekijk hier wie er komt naar GABC en hier wie aanwezig zal zijn op Search University.
Samenwerking met Google Belgium & Bloovi
De organiserende partij achter beide events is Bloovi. Ondertussen is er een nauwe samenwerking tussen Bloovi en Google Belgium voor wat betreft Google sprekers.
“We geloven heel sterk in het concept van GABC en Search University. En voor Google is zowel search als analytics een speerpunt. Daarom dat we graag ons graag engageren om een aantal sterke naar België te halen,” zegt François Gilson, Agency Relationship Manager bij Google Belgium.
Een van hen is Paul Muret, de man die mee aan de wieg stond van Google Analytics.
Paul Muret is dé keynote speaker op de Google Analytics Business Conference. Muret is de oprichter van Urchin Software, een bedrijf dat in 2005 door Google werd overgekocht. Sinds dan staat Muret aan het hoofd van het Google Analytics team in San Francisco en heeft hij er mee voor gezorgd dat Google Analytics nog steeds dé meestgebruikte web-analytics tool van het moment is. Paul Muret zal het op de Google Analytics Business Conference dieper ingaan op de toekomst van de tool Google Analytics. Hij zal o.a. spreken over Universal Analytics.
Erbij zijn?
Ben je op één of andere manier betrokken bij search marketing of alles wat met Google Analytics te maken heeft, dan is GABC en Search University een waardevolle tijdsinvestering.
Praktisch
- Waar? Hotel Crowne Plaza, Brussel
- Wanneer? 30 & 31 mei 2013
- 8.30u - 17.30u
- Info en inschrijvingen : www.gabc.be - www.searchuniversity.be
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Interessante tickets
SUPER Early Bird : 18 maart t.e.m. 31 maart 2013
Early Bird : 01 april t.e.m. 30 april 2013
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -