TapCrowd, het ‘self-service’ app building platform en The Reference/Mobile kondigen vandaag hun partnership aan. De samenwerking tussen de twee Gentse bedrijven zal enerzijds TapCrowd ondersteunen in de verdere uitbouw van zijn succesverhaal. The Reference/Mobile wordt immers een nieuwe, betrouwbare partner die mobiele applicaties, ontwikkeld op het TapCrowd platform, kan integreren, uitbreiden of desgewenst aanpassen aan de noden van de klant. Anderzijds zorgt het partnership voor het vervolledigen van het aanbod van The Reference/Mobile, dat een 360° mobile agency is.
TapCrowd service
TapCrowd helpt haar partners mobiele apps te maken en te onderhouden, zowel voor B2B als voor B2C. Het bedrijf werd in 2009 opgericht als mobile startup en groeide al snel uit tot een krachtig ‘self-service’ app building platform voor mobiele applicaties. U creëert er een dynamische app zonder dat u kennis hoeft te hebben van programmeren door een aantal eenvoudige stappen te doorlopen en uw keuze te maken uit verschillende templates en onderdelen. Sociale integratie is standaard aanwezig en het TapTarget marketingplatform laat gebruikers toe krachtige targetting te gaan doen, te personaliseren, push boodschappen te versturen, pop-ups te tonen, geofences instellen etc. Ook diepgaande analyses behoren via dit platform tot de mogelijkheden.
Ijzersterk product
Frederic Schroyens, head of mobile & tablets bij The Reference/Mobile zegt: “De specialisten van The Reference/Mobile kunnen intussen terugblikken op een jarenlange ervaring. Het ijzersterke product van TapCrowd had ons onmiddellijk helemaal overtuigd. Voor bepaalde van onze klantensegmenten (vnl. in events, festivals, conferenties, seminaries, retail, pretparken, steden en politie) is een doordachte keuze uit de modules van TapCrowd de ideale, prijsbewuste oplossing. Eens vertrokken vanuit het TapCrowd platform kunnen wij perfect, samen met onze klant, de mogelijkheden uitbreiden of aanpassen aan hun specifieke wensen. We zijn dan ook heel blij ons aanbod te kunnen vervolledigen met de modulaire mobiele oplossingen van TapCrowd zowel binnen The Reference als binnen de internationale approach van Emakina Groep.’
“TapCrowd is zeer verheugd om een gerenommeerde partij als The Reference te mogen verwelkomen als nieuwe partner’, aldus Joost van ’t Hullenaar, VP Sales bij TapCrowd.
‘Wij kijken ernaar uit om samen met The Reference snel en kosten efficiënt hoogwaardige mobiele apps te leveren aan klanten in Belgie en dit vervolgens Europees uit te rollen binnen de Emakina Groep. Naast het app building platform biedt ons recent gelanceerde mobile marketing platform TapTarget een uitstekende uitbreiding op bestaande apps voor user profiling en doelgerichte marketing campagnes.’