IAB Think Social vindt plaats op 26 maart in ‘The Egg’ in Brussel. Het congres handelt over nieuwe inzichten in Sociale media. Het is meer dan alleen een overzicht van de laatste trends. Zo ligt de focus van deze editie op de mogelijke Return on Investment van sociale media.
ROI
Vragen als ‘Hoe meet je de waarde van een Fan?’ ‘Wat is de waarde van een volger?’ of ‘Hoe meten grote merken dit?’ worden beantwoord op het IAB Think Social event. Bovendien zullen er ook presentaties gegeven worden over de nieuwste inzichten in social media en B2B toepassingen.
Sprekers
De sprekers van het congres hebben ervaring en expertise in hun vak:
- Anthony Bosschem
- Benjamin Snyers
- Christoph Vandewiele
- Claire Maréchal
- Clo Willaerts
- Dorien Aerts
- Dieter Jaspers
- Kim Leunen
- Véronique Deconinck
IAB Think Social wordt een halve dag vol interessante sprekers die zowel technische informatie, als geduide cases meegeven. Ook krijgt u de IAB Social Whitepaper, dat u extra kennis en ervaringen verschaft. U kunt ons nu al volgen op @iab_belgium op Twitter met #focusonsocial. U kan zich inschrijven op http://www.iabthinksocial.be/register
IAB verwelkomt u graag op 26 maart in ‘The Egg’ in Brussel om 12uur voor de lunch. Na het evenement is ook een netwerkmoment voorzien.
Bekijk het filmpje van de vorige editie: