Begin oktober versterkte Prophets zich met een extra developer. Valentijn Steenhoudt brengt 8 jaar extra ervaring binnen om zo de groeiende vraag naar technisch complexere projecten te ondersteunen. Hij mocht al onmiddellijk mee vieren want Prophets kaapte gisterenavond 3 MIXX awards weg.

Valentijn Steenhoudt

Valentijn startte zijn carrière bij Famous, waar hij meewerkte op merken zoals Jupiler, De Lijn en Delta Lloyd. Bij Prophets zal hij meewerken op projecten waar zowel front-end als back-end development voor nodig is. Deze aanstelling ondersteunt de verdere groei van het bureau. Niet minder dan 15 nieuwe werknemers werden het afgelopen jaar aangeworven.

Mixx Awards

De keuze van Prophets om in te zetten op digitaal innovatieve campagnes en onderbouwde strategieën werd gisterenavond beloond tijdens de Mixx awards, waar het bureau naar huis ging met drie awards:

‘De Vragende Partij’ voor VRT won zilver in de categorie ‘Best online non-profit’, en was hiermee in deze categorie de beste inzending. Deze campagne werd reeds eerder internationaal erkend en is nog in de running voor andere prijzen.

‘Bring The Black Box Revelation Back Together’ en ‘#DeelHeelVeel’ voor Mobistar wonnen beide brons in de categorie development. Op campagne-niveau zijn beide cases het resultaat van een samenwerking tussen Mortierbrigade en Prophets.