9 Dagen lang gingen we op zoek naar wat voor u, de Bloovi lezer, de grootste uitdagingen worden in 2015. We analyseerden de resultaten en ontdekten enkele verrassende inzichten. Het bracht ons ook op ideeën voor de Bloovi content in 2015.

We luisteren naar de Bloovi Community en vroegen naar jullie digitale uitdagingen voor 2015. We vroegen de deelnemers om 3 zaken te kiezen die zij als prioritair aanschouwen in het komende jaar. Er deden zo'n honderdtal mensen mee. Hieronder de resultaten: 

Dit is het resultaat:

60% van de respondenten gaf aan content marketing dé uitdaging is voor 2015. Daarnaast is personalisatie en mobile marketing ook prioritair. Het onderzoek duurde 9 dagen en een 100-tal deelnemers deelden hun uitdagingen via deze poll. Waarvoor dank!

Winnaars van de tickets

Zoals beloofd belonen we 4 deelnemers met een ticket voor één van de komende Bloovi events.

Proficiat aan:

Jullie worden persoonlijk op de hoogte gebracht. Bedankt aan alle deelnemers van de poll!