Conversion Day op 8 mei is ondertussen uitgegroeid tot een succes. Bij de nieuwe Belgische topconferentie gingen meer dan 220 tickets de deur uit in minder dan een maand. En dat is een succes. Met nog slechts 5 dagen aan Super Early Bird en slechts 39 vrije tickets lijkt deze conferentie, net als Phare Conference, een gezellige dag te zijn. Vol kennis, inspiratie en netwerken.

Voor de snelle beslissers

Er loopt nog tot nu vrijdag (28 maart) een vroegboekactie waarbij je €74 korting krijgt als vroege boeker. Dankzij deze korting kan je naar Conversion Day komen aan 225 euro I.P.V. 299 euro.

Momenteel staat de teller op 39 beschikbare tickets.

Betalen met KMO Portefeuille

Bloovi is erkend met het kwaliteitslabel van Qfor voor de pijler opleidingen. Hierdoor kan Bloovi opleidingen aanbieden via KMO portefeuille. Als bedrijf kan je hiermee 50% van het opleidingsbedrag gesubsidieerd krijgen.

Wat kan je verwachten op Conversion Day?

De dag wordt opgedeeld in twee delen. ‘s Morgens beginnen we om 08.30u met 5 sprekers voor iedereen in de main room. ‘s Middags zijn er 3 parallelle tracks met telkens 4 sessies. We sluiten de dag af met een keynote in de mainroom voor iedereen.

Je mag een stevige combinatie verwachten van inspiratie, kennisdeling, cases en vele vele tips. Ieder van hen brengt een talk waarin je ontdekt hoe je méér ROI kan halen uit je inspanningen en budget.

Praktisch

  • 8 mei 2014, Brussel, Event Lounge
  • 18 sprekers
  • Standaard prijs: 299 euro
  • Super Early Bird (t.e.m. 28 maart): 225 euro (-74 euro korting)
  • Website: www.conversionday.be
  • We communiceren op Twitter met  #conversionday

Supporters

Finaal willen we nog onze sponsors bedanken. Elke van hen zal aanwezig zijn met een stand op dit event. Zij leggen ook hun aanpak qua conversie marketing uit.