Deze geniale campagne moet toekomst van Belgische reclamesector verzekeren

Deze geniale campagne moet toekomst van Belgische reclamesector verzekeren

Bron foto: Air

Het reclamebureau Air heeft een geniale campagne gelanceerd voor de Belgische organisatie die creatieven verenigt: Creative Belgium. Dat heeft immers nood aan meer creatievelingen om ons land internationaal op de marketingkaart te blijven zetten. Daarom wordt gezocht naar meer creatieve marketingprofessionals om "ad babies" te gaan maken. Hieronder kan je de campagne video bekijken:

Steeds moeilijker om jong talent te vinden

“Verschillende bureaus geven aan dat het steeds moeilijker wordt om jong talent te vinden”, zo vertelt Greet Wachters, samen met Isabel Van den Broeck Managing Director van Creative Belgium. “Daarom vroegen we Air eens na te denken over een campagne hieromtrent. We zijn dan ook blij dat Air met een grotere oplossing is afgekomen die de campagne overstijgt .”

Campagne: Ad Babies

Onder de titel ‘Ad Babies’ bedacht reclamebureau Air een opvallende oproep voor Creative Belgium: ze vragen alle Belgische creatieven hun zaad- of eicellen te doneren om zo de toekomst van de creatieve communicatie industrie te verzekeren. Hieronder kan je de campagne bekijken:

www.creativebelgium.be

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 91.760 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief