Alle sprekers aangekondigd: check! De laatste ‘meet the expert’-sessies staan op punt: ook check! Dan rest ons nu enkel nog het aftellen naar 28 november. Al meer dan 600 aanwezigen hebben hun ticket geboekt. Voor wie een van die laatste tickets wil, kan zich maar beter haasten. Want na vrijdag 17 november loopt ook de early bird-korting ten einde. Nog geen idee wat je kan verwachten? Hieronder de belangrijkste zaken op een rijtje:

Internationale sprekers en hot topics

Al van bij de start van de voorbereidingen voor deze editie hebben we bewust gekozen voor minder, maar wel ronkende namen uit de hele wereld. Ook de topics zijn niet zomaar uit de lucht gegrepen. We deden onderzoek bij de Vlaamse marketeer naar zijn of haar uitdagingen en lieten ons bijstaan door een advisory board boordevol experts. Dankzij al die input staan deze sprekers en topics op het programma:

André Morys (DE) - Strategie
Chris Out (NL) - Growth Hacking
Nathalie Nahai (UK) - Web Psychologie
Amy Harrison (UK) - Web Copy
Karl Gilis (BE) - CRO
Faris Yakob (US)  - Paid Attention
Michelle Dassen, Herman Maes en Wim Labie (BE) - GDPR

Bekijk het volledige programma en alle talks.

Rondetafelsessies met experts

Zit je vast of heb je vragen rond een bepaald marketingtopic, dan is de kans groot dat een van de experts op Conversion Day jou daarmee kan helpen. Tijdens twee sessies met tien experts hebben telkens tien aanwezigen per tafel de kans om rechtstreeks hun meest prangende vragen te stellen. Geen gedoe en meteen concrete antwoorden, wat wil je nog meer?

Er zijn trouwens nog enkele plaatsen beschikbaar voor deze sessies. Heb jij een vraag voor een van deze experts? Schrijf je dan nu in!


Netwerken in het kwadraat

Op Conversion Day zijn meer dan 750 marketeers aanwezig, op zoek naar antwoorden op hun vragen. Dat zijn heel veel interessante contacten om mee te netwerken. Ook de partners van Conversion Day hebben heel wat te vertellen. Ga zeker eens langs!

Voor CMO’s en marketingbeslissingsnemers is er een aparte lunch voorzien. Deze lunch wordt aangevuld met een apart programma. Roel Naessens (Country Manager Google)  en André Morys (CEO Web Arts) geven hun best practices mee op het vlak van marketingtrends en hoe je een sterk marketingteam uitbouwt.

Voor de CMO lunch moet je apart registreren. Er zijn nog 10 van 50 plaatsen beschikbaar.


Kmo-portefeuille

Wie naar Conversion Day komt en in aanmerking komt voor een subsidie via kmo-portefeuille krijgt zelfs tot 40% van z'n ticket terugbetaald.


Een sterk programma, extra sessies, eindeloze mogelijkheden tot netwerken en dan ook nog eens een aantrekkelijke kostenplaatje. Geen reden om niet te komen dus! Als je boekt voor nu vrijdag (17/11) dan grijp je de laatste korting, want daarna stijgt de prijs met 50 euro. Snel zijn is dus de boodschap als jij een van die laatste tickets wil!