Een efficiënt digital klanten experience heeft niets dan voordelen: minder kosten en risico’s, meer omzet, merkversterking, snellere time-to-market,… Het snel evoluerende digitale landschap biedt vele nieuwe opportuniteiten, maar creëert ook uitdagingen. Want je moet klaarstaan met een geïntegreerd platform dat het gekende CMS overstijgt. Progress Software neemt ons mee in hun gratis e-book van de why tot executie.

Een Digital experience platform of DXP bindt jouw klanten op verschillende niveaus. Door self service tools te voorzien (online verkooppunt, facturatiesysteem …) maakt het platform het leven van de eigen partners makkelijker. Medewerkers kunnen dankzij een gebruiksvriendelijke DXP dan weer hun werk vlotter doen, wat tot meer engagement en retentie kan leiden. En ten slotte is het een must om nieuwe klanten aan te trekken, conversie te verhogen en loyaliteit te versterken.

Maar er zijn uitdagingen: er komen non-stop nieuwe technologieën en touch points op de markt, de backoffice van zo’n geïntegreerd platform wordt complexer, er zijn steeds meer data en databronnen om rekening mee te houden, en de verwachtingen inlossen van jouw klanten naar een consistente, bevredigende omnichannel experience toe worden steeds meer uitdagend. Je moet altijd en overal aanwezig zijn als brand.

In dit e-book ontdek je onmisbare tools van softwareontwikkelaar Progress om een DXP-oplossing te bieden. Een platform dat tegemoetkomt aan de specifieke bedrijfs- en klantennoden. Vervolgens tonen ze aan wat de enorme impact op de eigen inkomstenstroom kan zijn.

Meer weten over een efficiënt digitale experience platform? Download dan gratis het e-book van Progress.