Een bloempot of kettingzaag online verkopen is één zaak. Maar werkt inbound marketing ook voor de B2B-verkoop van meer complexe projecten? Bij Quadrant Communications, gespecialiseerd in lead generatie voor B2B-bedrijven, zijn ze overtuigd van wel. Door slim in te spelen op de informatiebehoefte van je potentiële klanten zorg je voor een sterke vertrouwensband en kan je vanuit je marketing voor een extra bron van leads zorgen. In een gratis e-book legt het Gentse contentmarketingbedrijf uit hoe je dat in vier stappen aanpakt.

Vierstappenplan voor maximaal resultaat


Quadrant Communications, gespecialiseerd in verkoopondersteunende marketing voor kmo’s in B2B, licht in het ebook een contentmarketing aanpak in vier stappen toe: 

  1. Analyse en doelstelling
  2. Actieplanning
  3. Uitvoering
  4. Beheer

Het ebook is bedoeld om in functie van je B2B sales en door middel van impactvolle contentmarketing extra leads te kunnen genereren. Het is een handige gids die kmo’s helpt een reeks projecten op te zetten, te meten, bij te sturen en een maximaal resultaat te halen. Want die continue opvolging en monitoring is minstens zo belangrijk als de creatie en distributie van je content.

Dankzij de light-versie van het stappenplan, halverwege het ebook, kan je sneller aan de slag gaan met contentmarketing door enkel met een paar essentiële onderdelen te werken.


Download hier het gratis ebook ‘Online leadgeneration met content marketing in B2B: hoe begin ik eraan?’